vici in šale / naj vici in najboljše šale

recepti

Šale in vici: Izgovor

Žena pride prej iz službe in najde moža v postelji z neznanko.

Besna mu reče, da ga zapušča. Mož jo prosi, naj prisluhne njegovemu pojasnilu, zakaj se je to zgodilo:

Peljal sem se z avtom in ob cesti zagledal jokajočo mlado žensko,
umazano, v raztrgani obleki in boso. Ker se mi je zasmilila, sem jo
vzel v avto in jo odpeljal domov, da se očedi.
Ko se je stuširala, sem ji dal tvoje perilo, ki ti je premajhno,
svileno bluzo in hlače, ki si ju samo enkrat nosila in tvoje superge za
tek, ki si jih samo dvakrat obula. Dal sem ji celo nekaj goveje
pečenke iz hladilnika, s katero mi nisi postregla. Lepo se mi je
zahvalila za vse in se napotila iz hiše. Na pragu pa se je obrnila in
me vprašala:

Imate še kaj takega, česar vaša žena ne uporablja več?